logo-LM_mob-webb
Du kan välja en, flera eller alla delar av VaruMärkeshjulet

Tar er 4 timmar

1 Kreativ brief

Vi ställer 12 frågor som definierar
er marknadsnärvaro. Hur ni ser på egen situation och hur väl den överenstämmer med den profil man vill ha. Se identitet o profil.

Vi återkopplar hur vi ser på er kommunikation och lämnar en fingervisning om vad man behöver göra för att bli tydligare och mer attraktiv.

Tar er 12  timmar

2 SWOT-analys

Vi definierade organisationens styrkor, svagheter, möjligheter och hot.

Den sammanställs till
rekommendationer om åtgärder.
OBS: SWOT-analysen görs bara om det inte finns någon.

Tar er 2 timmar
3 Varumärkesplattform
Är ett operativt styrtvertyg  på 4:a sidor A4 som alla i organisationen förstår och tar till sig.

Det är det viktigaste dokument er organisation någonsin kommer
att äga, för att styra sin kommunikation.

Tar er 2 timmar

3b Utbildning v-plattform

Vi skapar en utbildning på v-plattformen som är MYCKET enkel att förstå. Det gör att alla verkligen förstår varför vi ska - dit vi ska.

Det blir - alltid affär