

(M) Management
Har tagit beslutet att företaget behöver fler kunder.
(P) En prospektlista upprättas, som ska bearbetas.
En kritisk faktor i kommunikationen med markanden är att förhållandet mellan identitet, profil är synkade, så att det ger den image vi vill och måste ha.
Har tagit beslutet att företaget behöver fler kunder.
(P) En prospektlista upprättas, som ska bearbetas.
En kritisk faktor i kommunikationen med markanden är att förhållandet mellan identitet, profil är synkade, så att det ger den image vi vill och måste ha.
1 Identitet
– så som man faktiskt är
2 Profil
– så som man vill uppfattas, inifrån och ut
3 Image
– så som man faktiskt uppfattas, utifrån och in
Viktigt!
Ju längre avståndet är mellan (1) och (2), desto otydligare uppfattas man och väljs lättare bort, till förmån för någon annan.
I vårt grundarbete minskar vi gapet mellan (1) identitet och (2) profil, så att ni blir tydliga. Därefter startar vi den relationsbyggande processen, med era prospekt.
I vårt grundarbete minskar vi gapet mellan (1) identitet och (2) profil, så att ni blir tydliga. Därefter startar vi den relationsbyggande processen, med era prospekt.
Uttrycket " du får bara en chans att göra ett första intryck" har aldrig varit mer aktuell.