logo-LM_mob-webb
Klicka på bilderna för att förstora den
(M) Management
Har tagit beslutet att företaget behöver fler kunder.

(P) En prospektlista upprättas, som ska bearbetas.

En kritisk faktor i kommunikationen med markanden är att förhållandet mellan identitet, profil är synkade, så att det ger den image vi vill och måste ha.

1 Identitet
– så som man faktiskt är

2 Profil
– så som man vill uppfattas, inifrån och ut

3 Image
– så som man faktiskt uppfattas, utifrån och in

Viktigt!

Ju längre avståndet är mellan (1)  och (2), desto otydligare uppfattas man och väljs lättare bort, till förmån för någon annan.

I vårt grundarbete minskar vi gapet mellan (1) identitet och (2) profil, så att ni blir tydliga. Därefter startar vi den relationsbyggande processen, med era prospekt.
Uttrycket " du får bara en chans att göra ett första intryck" har aldrig varit mer aktuell.